måndag 1 februari 2010

Ont...

Sitter här och snorar. Hur mycket snor kan man egentligen producera??? Känner mej lite hängig. Har dessutom ont i magen. Jag har en stickande känsla uppåt i "musen" och mensvärk... Vet inte vad det beror på men jag vet att den där stickande grejen har jag känt förr i mina graviditeter. Men jag kommer inte ihåg i vilka veckor eller vecka...
Mensvärken är så där molnande och magen är hård som en ballong. Ska till barnmorska på koll imorgon. Vi får väl se om hon har några bra tips mot dom där "sticksen"!!!
Är det någon som känner igen sticksen? Eller är det kanske bara jag som känner sånt;-)!!

2 kommentarer:

  1. Är inte stickandet foglossning i blygbenet? tror jag hade det sista veckan.....fast mer på musen inte i! Annars kanske det är tappen som rör på sig? ja vad vet jag, jag bara gissar ;D Men hoppas du håller dig till på lördag iaf så du slipper åka till Jönköping och föda barn. Kram

    SvaraRadera
  2. har du bestämt dig om snitt eller vaginal förlossning än?

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!