fredag 19 februari 2010

Nära nu....

Nu är det nära.... O inte ett dugg förberedd är jag. Har inte ens kommit in i min efterlängtade dusch som jag har längtat efter hela dagen.

Nu har Jonas skjutsat barnen till barnvakterna så en liten vila borde vara på sin plats nu. Men mina nerver pallar inte det för tillfället;-)

Idag var min fina granne Carina inne här. Hon hade sticka dessa små underbara små raggsockerna!!
Sedan kom Jouline och Henke med en påse full av läckerheter att mumsa på innan, under tiden och efter förlossningen!! Tack snälla, de kommer att ta slut innan vi är innan vi ens har kommit till Värnamo;-)
Tänk att snart får vi reda på vilken som har bott i min mage... Jag hoppas på att det kommer att gå ganska fort så att vi får vår guldklimp hos oss redan imorgon. Men man vet ju aldrig den kanske inte vill titta ut förrens på måndag...
Nej nu måste jag ta tag i mitt liv med både dusch, packning och laddning!!!

Puss på er alla härliga människor som läser min blogg och tusen, tusen tack för alla lycka till önskningar!!!

2 kommentarer:

  1. Tack själv, för att du bjuder på dig själv, talar från hjärtat och är spontan ! Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Ni får leka kaniner, det brukar hjälpa säger dom. Puss, Puss!!!
    Mamsen

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!