torsdag 18 februari 2010

Underbara människor!!!

Jag har fått så mycket peppning inför min kommande förlossning. Jag är så tacksam för det så ni kan inte fatta.
Igår fick jag en kommentar av jejja http://jejja79.blogspot.com/ på min blogg att hon hade något åt mej på sin blogg!
Detta fantastiska hittade jag där!

BEBIS PÅ G....
På fredag är det dags......
Jag har följt allt på hennes blogg, och väntar med spänning.
Jag vet oxå att personen ifråga är rädd att föda sitt tredje barn.
Förhoppningsvis kanske denna som jag tycker "lilla" overallen
(kommer säkert att vara alldeles för stor för en nyfödd)
göra henne lite gladare och lättare på hjärtat.
Jag talar givetvis om dig Karro.
Hoppas att du tycker om den och att den kommer att passa.
Dimper ner i brevlådan imorgon.
kram

Den är superfin och är precis i min smak. Den kommer att passa perfekt! Jag är så tacksam och mina känslor bara välde över igår kväll när jag läste detta. Mina tårar bara sprutade ur ögonen. Fatta att det verkligen finns så fina människor som bryr sig så mycket om mej! Ännu ett STORT tack för den fina overallen!!!

Fick även ett inlägg på facebook igår där även mina känslor ännu en gång exploderade och jag mina tårar kom fram! Så här skrev fina Lena till mej:

Vill bara skicka ett hjärta till dig och tala om att jag tänker extra på dig nu när det blir dax. Du fixar det här galant och jag blir så glad när jag ser dina bilder och läser det du skriver. Du är en så underbar, fin och framförallt ärlig mamma. Dina barn kommer att vara stolta över dig när de är så stora så att de förstår hur underbart du tagit hand om dem när de var små. STOR KRAM och lycka till ♥

Tack snälla fina Lena för det!!

Och till er alla andra som har gett mig sitt fina stöd inför denna förlossning genom mail, facebook, och telefonen. Ni är GULD värda och ni är så fina!! Puss på er!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!