torsdag 27 november 2014

Som bumull kring hjärtat!

Igår när jag skulle krypa ner låg som vanligt Alfred och Fabian i våran säng! De somnar alltid där, en skön trygghet tillsammans!
Jag fann dem så här! Jag blev varm i hela hjärtat! Att se hur deras små fingrar är tvinnade runt varandras och höll varandra i handen, ja de är banne mej som att ha bomull kring hjärtat!
Dom är som tvillingar dom där 2! Att dom sedan i vaket tillstånd kan reta gallfebern på både sig själv och oss... Ja de är väl sånt som händer bröder imellan, dock alldeles fööööör ofta dock...
Jag hoppas att den här sanna tryggheten dom har tillsammans nu, kommer att hålla i sig resten av deras liv!
Och nä Fabian har inte tuggat fragma eller något sådant, han har helt enkelt intorkad tandkräm från kvällens tandborstning!;-) Är man 4 år och envisast i hela världen, ja då är det heller inte enkelt att borsta tänderna på ett lugnt och fint sätt och att behöva torka av sig det som hamnar bredvid munnen, ja varför ska man behöva göra det? Man väljer sina strider om jag säger så;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!