måndag 17 november 2014

Nu snacka vi skit!

Jag är ute på språng ganska mycket! Idag besökte jag metropolen Vetlanda! Det är inte så glamouröst att vara utesäljare som det låter, eller ja det KAN bli det om man så klart hinner och kan. Men idag blev det en snabb sallad i bilen innan magen drog igång och jag fick uppsöka toalett för att göra både nummer ett och nummer två! Japp, bäst att ni fattar både penna och papper och antecknar den viktiga infon!;-)
Jag var så nödig, stoppade i pengarna på den offentliga toaletten  och slog ner min bleka rumpa på stolen utan att titta mej omkring....
När jag var klar med mina behov och skulle torka mej fann jag denna underbara bajsrulle... Jag var på håret att greppa rullen och dra bort en bit papper innan mina ögon nådde denna härliga mysiga bajsrulle som hade gottat in sig på toarullen... Jo jag spydde nästan... Öh, "någon" hade visst missuppfattat detta med HUR man använder en toarulle...
Som sagt, jag har blivit van att besöka offentliga toaletter (konstigt att jag inte blivit sjuk som fan med tanke på hur många mysiga toalettstolar jag suttit på de senaste månaderna...) så jag tog fram mina servetter som jag hade i min väska och torkade min rumpa ren!
JA jag var så nödig att jag inte hade en chans i helvete att se mej om hur det egentligen såg ut på toaletten innan jag slog mej ner och så att säga "lättade på trycket".. Och kanske var det tur med tanke på att det var den värsta skittoan jag någonsin besökt och hade jag tittat mej om innan jag slog mej ner. Ja då hade förmodligen skiten sprutat ut genom mina öron... Jo-då-så-att-e....
Kolla bara in den fräscha toaborsten! Mums filibabba! Någon som kanske vill ta sig ett slick? *skrattar så jag nästan spyr*
Seriöst och detta hade Vetlanda kommun mage att ta 3 kronor för... Japp 3 kronor för att bajsa på denna vidriga toalett, nu snackar vi skit alltså... BLÄÄÄÄÄÄ!
Undra vilken mysig upplevelse jag kommer att uppleva imorgon på någon toalett någonstans i Sverige?! Ja det vet man aldrig, jag önskade dock att jag var av en sån där människosort som bara kunde knipa igen mitt andra hål och tänka på något annat än att vara bajsnödig.. Men nä, sån är inte jag. Speciellt inte efter 3 förlossningar var av en förlossning slutade i en stycke avsliten ringmuskel!
Åh förresten... Förlåt! Jag skulle ju kanske ha varnat känsliga läsare som spyr av sånt här skitsnack... Men ja nu är det gjort och jag hoppas att ni inte fått upp eran kvällsmat!;-) *fniss*

2 kommentarer:

  1. Hahahaha!!!!!!! Du är så sjukt rolig!!!!!! Och fy faaaaan vilken vidrig toalett!

    SvaraRadera
  2. Tur du hade servetter med dig, fy fasen vad äckligt.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!