söndag 24 januari 2010

Stolt och trött!

Är så trött så jag skulle kunna stå upp och sova.... Min mage mår inte heller riktigt bra. Har mensliknande smärtor och den har varit stenhård hela dagen. Sammandragningar utan att de gör ont... Ja jag vet att det låter konstigt men så är det i mitt fall;-)

Så ikväll blir det nog sängen riktigt tidigt!!

Men trotts att jag haft lite ont och min trötthet så har jag rensat Douglas gigantiska klädkammare. Jag ljuger inte om ungen har 20 par byxor och ett 50 tal t-shirts... Bara det, sedan tillkommer alla långärmade tröjor med mera... Uscha, nästan så jag får lite dåligt sammvete över det... Behöver verkligen ett barn på snart 5 år ha så mycket kläder? Nja, kanske inte men det är ju sååå roligt att köpa nya kläder och att få!!!

Har lovat mej själv att ta min garderob i veckan hur trött jag än må vara så måste allt vara klart innan bebben kommer;-) För sedan lär det ju aldrig bli av....

Här är min kap lampan som jag hittade på vår lokala färgbutik för 25 kr!! Jag är så nöjd och den passade så bra precis där jag tänkte ha den!

Och så en liten bild på vår nya vagn!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!