söndag 17 januari 2010

Effektiv!!!!!

Idag har jag varit super effektiv! Jag har rensat alla barnkläder i str ordning och allt som jag inte ville ha eller var sunkit slängde jag eller skänkte till röda korset! Tog även och rensade i mina urväxta mammakläder som jag aldrig mera kommer att använda...

Om det finns ork över så kommer det bli operation gallring i min garderob till veckan!! För nu jäklar ska skiten ut!!
Snygg ordning på barnens kläder!!

Det är helt sjukt hur mycket barnen egentligen har. Och ändå bara köper jag nytt till dem, helt sjukt egentligen.....

I förmiddags var vi och tittade på en phil & teds vagn som vi bestämde oss för att köpa! Den var verkligen i toppenskick och jag kommer att bli sååå nöjd med den, det vet jag!!

Har även burit in vaggan så den ska jag bädda i veckan.

När jag nu sitter och skriver hur mycket och hur duktig jag varit så ser jag ju själv att jag börjar få lite energi tillbaka!! GÖTTANS!!!!!

Men nu blir det en skön och efterlängtad dusch, sedan blir det ryggläge och tv!!!

2 kommentarer:

Tusen tack för din kommentar!