lördag 9 januari 2010

Mys pys!!!

Igår hade vi en hel dag full av mys!! Vi bara var och drog runt här i våra myskläder!! Douglas hade sin vän Tilde här som även sov över! De är så gulliga ihop och det skiljer bara 1 vecka mellan dem och har följts åt hela livet. Hela dagen igår och idag på morgonen har de lekt häst, där Douglas var häst och hette Carola!! Ha ha underbara barn!!

Sedan blev det pizzabak där barnen fick lägga på det de ville. De åt som små hästar för att sedan sätta i sig mängder av godis;-) Jonas hade hyrt filmen baksmällan. Jag skrattade så jag nästan kissade ner mej. Tårarna sprutade så jag hade svårt att se filmen. Trodde att bebben skulle titta ut för så mycket fick min mage jobba;-) Tror att är den bästa komedi jag någonsin sett. Ni måste se den!!!!!
Idag ska vi till mamma på den årliga julgransplundringen. Vi ska dansa ut julgranen och fika. Sedan blir det mat hos finaste vännerna Per o Veronica! O kanske lite spel om vi har turen att få de små liven i säng!

1 kommentar:

  1. Håller med dig om "Baksmällan" - jag skrattade också så att jag grät - underbar film!!!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!