tisdag 31 mars 2009

Vem bryr sig??


Tvättstugan, Douglas rum, sängkammaren,
förrådet.....

Jag är en väldigt ordningsam människa i vanliga fall. Men nu vet jag inte vad som har hänt. Det verkar som om helvetet har brutit ut här hemma. Det är verkligen stökigt överallt. I förrådet ska vi inte ens prata om. Det är mitt projekt som jag skulle tagit tag i lång efter jul. Och här hemma har det bara fallit samman. Men vem bryr sig egentligen. Jag lever och är frisk. Har en underbar familj o härliga vänner. Följer bloggen om Sabinas kamp. Hennes liv tog slut idag. Så fruktansvär tragiskt. Så ung o full av liv med 2 små barn. Så vem bryr sig då om lite saker och kläder som är slängda lite här och där eller lite damm i hörnen..... Har ändå inte tid för städning just nu, för nu är det snart dax för mig att gå o träna!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!