tisdag 31 mars 2009

Mammagänget!

Det är många som frågar oss mammor som umgås minst 3 dagar i veckan om vi aldrig blir trötta på varann? Men nä det blir vi inte. Vi är allt mellan 5 - 10 mammor som träffas vardag som fest. Vi är ute o går, äter ihop, dricker vin. (Då utan barnen o på kvällarna förstås.), Men när vi träffas så har vi väldigt trevligt o har alltid en massa att prata om! Vi är alla olika individer o personligheter men är ändå lika på nått sätt.Hur ska jag klara mej den dagen som alla börjar att jobba? Jag får nog börja jobba på att övertala Jonas om en liten 3 :e..... Men jag tror inte han går med på det. Vi får väl se vilken som bestämmer det;-)
Här är en bild på några av dom små i gåänget!

1 kommentar:

  1. lyktan fick jag va mamma, jag tror hon köpt den på Tyger och Ting i Mora!
    jag har lagt in en statistikräknare från www.susnet.se, det är lite krångligt, det tog ett tag innan jag fattade men om du är lite kunnig eller känner nån som är det är det superenkelt!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!