måndag 30 mars 2009

Varför har kvinnor mycket mera i sitt badrumsskåp en männen?

Så här ser vårt badrumsskåp ut hemma. Jag har ett helt skåp fyllt med smink, nagelack, rengöringskrämer, parfymer med mera... O Jonas han har det andra halvan där han delar med barnen plus alla våra tandborstar o tandkrämer. O ändå är inte den sidan fylld. Undra om jag har mycket onödiga grejer där som jag inte borde ha.... Ja den frågan kan man ju klura på;-)
Men jag tror nog att det ser ut så i dom flesta familjerna. Man kan ju alltid hoppas!
Så ni som är badrumsskåpstittare: Nu vet ni hur mitt ser ut så ni behöver inte titta in i det!

1 kommentar:

  1. hehe.. Det är egentligen sjukt va mkt smink o grejer man har.. Jag har ju hela badrummet här nere full proppat med bara mina grejer.. Mamma o pappa har bara lite handdukar här nere.. hihi...

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!