söndag 8 mars 2015

Återförenade!

I fredags eftermiddag åkte Jonas och Douglas upp till Linköping på cup! Hela dagen igår spelade dom matcher, men förlorade tyvärr och fick sedan åka hem! Vid 22 tiden var dom hemma hos oss igen och nu är vi äntligen återförenade igen!
Jag gillar inte när vi är "splittrade" på helgerna... Jag är nog som en vallhund och trivs bäst när hela familjen är tillsammans, speciellt på helgerna...
Idag kunde vi äta frukost tillsammans! Har suttit länge, pratat, ätit och haft Vasaloppet på i bakgrunden!
Favoritmålet för dagen är just frukost och speciellt helgfrukostarna! Idag såg min frulle ut så här!;)
Nu väntar en dag ute! Idag skiner solen, de är varma vindar och det är helt underbart!
Skillnad från igår när de blåste storm och var svinkallt...
Nä dax att dra ut innan grabbarna slår ihjäl varandra... Jösses vilken energi dom har. Önskade jag hade en bråkdel av deras, då hade jag nog fått mycket gjort!;)
Idag kör vi på: sol ute, sol inne och sol i sinnet! Tänk att den där runda stora gula uppe i himlen kan få en att må så bra!!!;)

1 kommentar:

  1. Ja det har verkligen varit underbart väder idag, hoppas på fint imorgon medde jag jobbat i helgen.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!