söndag 16 augusti 2015

Sliten...

Dessa påsar både under och över mina kära små ögon lekar man liksom inte bara bort... Man trollar heller inte bort dem så lätt vill jag lova...
Så här såg jag ut imorse efter bara  4 timmars sömn...(såg ännu värre ut i verkligheten...)
Vi kom hem klockan 3:30 inatt, fulla och glada!;) Eller nja, vissa var visst en aning fullare än andra och jag nämner inga namn!;) *hehe*
Klockan 8:15 vaknade jag med ett ryck och det gick absolut inte att somna om... Ibland undrar jag vad kroppen får för ryck när den inte kan somna om, trots att den verkligen skulle behöva det...
En god hotellfrukost intogs tillsammans (dock låg en person kvar på rummet och sov;)), hämtade sedan bilen som var kvar där festen hade varit och sedan checkade vi ut!
Vid 12 tiden styrde vi bilen mot Skillingaryd! Jag körde halva sträckan, men bytte sedan med Jonas så jag fick sova lite;)
Snäll man man har... Verkligen snäll... Hämden va tydligen ljuv, för jag råkade lägga ut en bild på honom på instagram imorse när han sov!;)
Vi landade hemma klockan 16:30... En lång bilresa idag... Vi var inte ensamma på vägen om man säger så... Shit va mycket trafik det var... Cykelvasan hade tydligen varit i helgen och idag åkte alla därifrån...
Över 4 timmar i bilen, ja bara det gör en skittrött....
Jag har mått väldigt bra idag, mycket bättre än vad jag nog borde förtjäna... Men att sluta dricka vid tolvtiden på natten, hinka litervis med vatten och dansa som en tok så svetten rinner! Ja de är perfekt mot bakfyllan!;)
Men såååå sliten och trött är jag... Tror nog jag ska krypa ner strax och sova ikapp alla timmar som jag missade inatt!

Det sägs ju att smaken är som baken... Kanske är det så! Kvällsmaten blev varma mackor! Inga konstigheter med det.. Men när jag äter mina varma mackor som har både kaviar, rödbetor och ost.. Ja då håller min familj på att kräkas... Men jag lovar, de är svingott!! De salta som möter de söta! Hur jag lyckats kompa ihop den kombinationen? Jag har en pappa som kombinerar alla olika konstiga smaker, så det är från mitt barndomshem jag har med mej denna fantastiska smakupplevelse!;)
Imorgon kommer ni att få ta del av massor av bröllopsbilder!
Nu orkar jag knappt titta upp... Ögonen hänger som stora blöta vattenmeloner..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!