fredag 14 augusti 2015

Han skämmer bort mej!!

Har egentligen massor på hjärtat som jag skulle vilja dela med mej av! Massor av texter som cirkulerar runt i mitt huvud hela tiden! Men då måste jag sitta stilla, lite i min egen värld och ha god tid på mej framför datorn! Men det har jag inte just nu, tid och ro...
Så istället får ni veta vad vi gjort idag!;)
Direkt efter jobbet åkte jag och kidsen in till Jönköping! Äntligen har min kära lilla lur blivit lagad, så nu är skärmen hel och kalaset kostade 1700 spänn... *bläääää*
Under tiden den lagades gick vi en snabbrunda och shoppade lite presenter och kläder! Inga bilder på det.. Ingen telefon, ingen kamera:(
Men de gick väl så där... Fabian tyckte verkligen det var pest och han ville förstås ha allt i affärerna och skrek som en liten gris när han inte fick det... Höll bokstavligt talat på att riva av mej håret där ett tag.. Inte konstigt att man är gråhårig...
Hem och satt på rumpan i 5 minuter och så vidare ner på Douglas fotbollsmatch!
Matchen som de vann med 4-2!!! Yeees!! Spelade skitbra!!! 
Vår tur att ha kiosken ikväll! Gick superbra, förutom att dessa 2 spöken for runt som 2 torra skinn... Var av Fabian klämde sig i dörren så fingret blev blått... Men då lugnade dom sig iallafall en smula;)
Gärnet hem och slängde i hårfärg! Köpte nog fel, för galet va mörkt det blev... Jag va typ livrädd att de skulle bli svart, men de blev det som tur var inte! Men nu är iallafall de gråa stråna borta för en stund!
Sen har vi fixat och grejat lite inför morgondagen då vi åker upp till Värmland på bröllop!! Och nu sitter jag äntligen på rumpan!;)
Dagens lilla shoppingtur på 10 minuter blev denna underbara senapsgula klänning från H&M för 199 spänn! Är såååå mycket snyggare i verkligheten än när den bara hänger där! Och dessa snygga skor på rean för 199 pickadoller! Alltså ett par skor och en klänning för under 400 spänn! Jag är såååå nöjd!
Så ska vi krypa ner och läsa jag och Alfred och han lyfter på täcket och där ligger det en present!
Va? Vem är den till? undrar Alfred! Kanske till mej eftersom att den låg under mitt täcke!;)
Alltså min man! Han kan! Han är underbar! Han skämmer bort mej!!! 
I paketet låg denna underbara parfym som doftar ljuvligt!
Vilken överraskning så här på fredagskvällen!!! Jag älskar såna här spontana presenter! Jag frågade varför jag fick detta? För att han tyckte jag behövde en present! Så jävla snäll är han!!!❤️❤️❤️
Fick även 3 stycken boss muggar! Skitsnygga med olika färger i! ( fick man tydligen med i köpet när man köpte parfym!;))
Imorgon på bröllopet kommer jag att lukta godast av alla!!;)
Nähä... Nu har jag inte tid att sitta här! Nu tror jag nog min man ska få ligga ikväll!!!;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!