måndag 3 augusti 2015

Om jag är bitter?

Skiter björnen i skogen? JA!
Ja alltså klart som fan att jag är bitter... Som jag har väntat på den här värmen och solen och så kommer fanskapet nu, precis samma dag som jag börjar jobba! Tro fan att man blir bitter och sur...
Men å andra sidan så var det 4 grader imorse när jag åkte till jobbet, FYRA fjuttiga små grader.. Herregud, jag tror minsann att det börjar bli höst ute! Japp det känns ändå som det på luften, eller så intalar jag bara mej det bara för att jag vägrar erkänna vilket underbart väder vi äntligen har fått...
Om det gick bra att gå upp imorse? Åh yes! Jag klarade det och jag somnade faktiskt innan klockan ett inatt, så 5 timmars sömn är inte fy skam!
Jag är mer bitter också för att det första jag gjorde när jag kom till jobbet var att bryta av en av mina långa naglar! Som jag har sparat denna sommar och dom har varit så där långa och fina som jag alltid har önskat mej och så bryter jag av skiten det första jag gör och så rök en till precis innan jag gick hem.. Bitter? Tro fan det! Jag älskar ju att få ha långa snygga naglar!
Jag satt i telefonkö i 45 minuter idag, till ett försäkringsbolag.. Alltså det här med telefonkö.. De måste vara djävulens påfund.. Ja seriös, vilket skit.. Och när man väl kommer fram, ja tro fan att man har kommit till fel person och blir kopplad vidare igen... Och när man fått tag på rätt person, ja då skulle man helst behöva ljuga bara för att man är så ärlig och försäkringen gick givetvis inte igenom.. Bitter? Mmmmm.....
Vi har sjukt mycket att göra på jobbet! Sjukt kul, japp för jag älskar när det är full rulle... Men så blev jag lite bitter efter lunch när jag insåg att vi aldrig i hela livet skulle bli klara med det vi gjorde, så vi fick jobba över till klockan 18.. Tror ni jag var bitter? Svar JA! Vem vill vara ute i solen när man kan vara inne liksom? *muttrar* Men det gjorde inget, för så mycket som jag fick svära idag! Halleluja säger jag bara! Så mycket får jag annars inte svära! Stackars min kollega.. Hans öron typ trillade nästan av alla mina könsord och svordomar.. Ja alltså han var heller inte så dålig på att spy ut sig svordomar.. Man får göra det, ja alltså svära, säga fula saker och skrika könsord.. Speciellt när precis ALLT har strulat idag, ALLT! Herrejävlar säger jag bara! En annan kollega sa att det inte alls hjälpte med svordomar, klart som fan att det gör och så fortsatte jag svära och så kändes min bitterhet en gnutta bättre!*hehe* Nä inte alls så moget och kvinnligt, jag vet...;-)
Jag är bitter på mej själv också.. Min mage är i uppror.. Har käkat både pizza, pasta och vitt bröd idag.. Varför? För att det var jäkligt gott, för att jag var stressad och för att det fanns rester i kylen på lunchen! Ni kan gissa vad mina fisar luktar just nu? Nä precis, inte hallon direkt... *haha* stackars Jonas, han frågade om det var en död ko som låg här i soffan bredvid mej eller om jag skitit ner mej? Japp, så är vi i vår familj! Klart man måste släppa sig om man har gaser.. Gör ni? Nä jag är ingen fin flicka där inte;-)
Och hörrni... Kommentarer.. Ni suger fett på det alltså.. Typ ingen som kommenterar här på bloggen... Om jag är bitter för det? Japp! Älskar ju att få kommentarer!
Men vet ni? Ni är grymma på att lajka och kommenterar på min facebooksida, det älskar jag!
Nu när jag varit bitter en hel dag känner jag att det bittra nog borde försvinna väldigt snart om jag skulle ta mej en liten promenix! Men jag vette sjutton? Min kropp är helt i chock från att ha tagit det lugnt när den vill, till att nästan ha sprungit 10 000 steg på jobbet  från klockan 06:45 till 18:00.. Mina fötter ömmar om man säger så...
Så vi får väl se vad bitterkärringen gör? Kanske slår mej ner i soffan och dör av mina egna fisar?;-) *ha ha, skrattar hysteriskt åt mina egna skämt*

1 kommentar:

  1. Hoppas du la dig i soffan och fes så kan du börja om i morgon med en toppendag. Ok?! Kram J

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!