fredag 5 augusti 2011

Underbara hav!!!

Återigen frågar man sig själv varför man har valt att bo i mörkaste småland??? Att bo vid havet vore ju helt underbart ju....
Gårdagens tripp över dagen till Varberg var helt underbar! Vi badade och solade i massor och jag tror att jag aldrig någonsin skulle få nog av solen, den är ju helt underbar ju!!!
Barnen låg i vattnet mer eller mindre hela dagen lång och jag har knappt aldig sett så fint vatten här i Sverige förr. Det var helt klart och man såg låååångt ner på botten!;-)
 Douglas njuter av det vackra vattnet och vädret! *fniss*
Och så även mamman, som för övrigt brände sig en del på ryggen. Trots att jag inte alls solade den så mycket....
Det var med tunga steg som vi lämnade detta vackra väder och styrde hemåt igår kvälls. Inte alls sugen på att åka hem igen... Nästa år har jag beställt strålande sol hela sommaren, bara så att ni vet;-)!!
Tänk om man fick bo så här nära havet! Då hade jag faktiskt inte tvekat en endaste sekund på att flytta härifrån... Ska bara försöka skrapa ihop några miljoner först....;-)
Tänk att bara kunna få gå ut på terassen varje morgon och öppna upp och känna havsluften i ansiktet, sååå ljuvligt!
Idag när det regnar ute och himlen är grå, lever vi på den underbara dag som gårdagen gav oss!!!!

3 kommentarer:

  1. Ser ut som ni haft en riktigt härlig dag vid stranden
    När man bor vid havet så förstår man inte riktigt hur härligt man har det, nu efter snart 7 år mitt inne i landet så förstår jag hur härligt det faktiskt va på somrarna när man hade havet ett stenkast bort, är uppvuxen i ett kustsamhälle utanför Oskarshamn

    SvaraRadera
  2. Havet är fantastiskt!! Skulle inte byta ut det mot något, så jag förstår vad du menar!! Fortsatt trevlig vistelse!

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga kort! Härligt att ni njuter av er semester! :-)

    Kramar

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!