söndag 14 augusti 2011

Luktar mums under mina armar!

Jag är en sån där svettapa, ja en svettapa som kanske inte luktar så mycket utan snarare ja svettas desto mera i ansiktet;-) Men att lukta gott under armarna är verkligen A och O! Det finns väl inget värre än när man/någon lyfter på sin arm och luktar svett... *bläää*
Många olika deos har suttit under mina armar, några bra, några mindre bra. Men så hittade jag denna goding förra veckan! Den luktar sååå gott! Numera kommer jag på mej själv att jag sitter och luktar mej själv under armarna bara för att den luktar sååå gott;-) *fniss* Hade den funnits i ren parfym så hade jag köpt den på en gång och hällt hela flaskan över mej, för så gott luktar jag just nu under mina armar! Det ni;-)

3 kommentarer:

  1. Hi hi! Ja där ser man. Lukta i sin egen armhåla alltså? Tur att du förklarar dig här på bloggen så att i alla fall NÅGRA av oss vet vad sjutton det är du håller på med.... ;-D

    SvaraRadera
  2. Hej! Tack för inlägget på bloggen och lycka till om du bestämmer dig för att köra på lchf.

    Älskar Niveas produkter så den där ska jag nog prova jag med..=)

    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Jag har en ännu bättre som man inte svettas alls av (ja möjligtvis i ansiktet men där kan man ju inte ha den.. hihihi) och som luktar kanon o som dessutom e torr o det är rexonas dry stick grön el rosa/lila. Just nu e den gröna favorit o har dessutom kommit till Gekås.. Jag kan nog aldrig byta bort den o vill inte heller.. Prova så får du se.. Kram från Sofia

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!