torsdag 11 augusti 2011

Brrr...

På allvar, är det verkligen hösten som är här? Igår när jag gick och la mej visade termometern på 8,8 grader. Förmodligen har det varit ännu kallare inatt för VÄRMEN har slagit på här under natten. Men seriöst, inte kan väl hösten vara på väg redan? Folk har ju för sjutton semester ännu. Läste på fejjan att de som bor längre upp i landet typ Dalarna, fick tydligen skrapa rutorna på bilen imorse. Detta är ju fasen deprimerande:-(
Förra veckan låg vi ju på stranden idag i Varberg och njöt för fulla muggar av en underbar sommardag. Det går fort i svängarna, vädret skiftar om man säger så... *suck* och *dubbelsuck*
Risken är bara att hösen och vintern kommer att bli så lååååång....:-(

4 kommentarer:

  1. Är det sant!?! Fick de skrapa rutorna?? Åh nej, då är det kört alltså, hösten är här......

    SvaraRadera
  2. Ja känns verkligen som hösten är här. Jag fick t.o.m. sätta på värmefläkten idag och har även mina varma inneskor på mig. Brrrrr....
    Kram

    SvaraRadera
  3. Visst är det illa, här på västkusten var det 10 grader mitt på dan... Uääärrkk :-(

    SvaraRadera
  4. Har har vi fortfarande sommar ett litet tag till... 25 grader och sol de narmaste dagarna... Men man far passa pa att lapa sa mycket sol man kan, for snart blir det host aven har, tyvarr... :0)

    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!