måndag 29 augusti 2011

Tävling!

I samarbete med People har jag fått den stora äran att lotta ut denna underbara höstsjal av märket freequent!

Allt ni behöver göra är att:
  • För en lott: Skriv en kommentar på detta inlägg och ange din e-postadress och hur många lotter du vill tävla med i kommentarsfältet.
  • För ytterligare lott: Gå in på Peoples facebook sida och gilla den!
  • För ytterligare en lott: Om du har en egen blogg kan du kopiera tävlingsbannern till din blogg och länka till mig.
  • För ytterligare ännu en lott: Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter m.m.
LYCKA TILL!!

Tävlingen avslutas torsdagen den 8 september och den lycklige vinnaren presenterar jag här på bloggen!

55 kommentarer:

  1. Ooooo!! Sååå tjusig!! Den vill jag vinna!! =)
    Deltar med alla fyra lotterna!!

    Nu håller vi tummarna hårt att just jag vinner!! =)
    KRAM

    hurtigmarie@homail.com

    SvaraRadera
  2. Den va riktigt fin!! Gillat Peoples sida med :-) Så två lotter. annaorell@gmail.com
    Hoppas hoppas!
    Kram fr Anna

    SvaraRadera
  3. Hallå där!
    Naturligtvis vill jag vara med och tävla med en lott.
    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  4. Yes! Tavling! Jag ar med med 4 lotter!

    helenaargirakis@hotmail.com

    Kramen

    SvaraRadera
  5. Jag vill också vara med, tar tre lotter. :D
    lisoball@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. I´m in!
    4 lotter såklart :-)

    Kram

    SvaraRadera
  7. Jag är med o tävlar med två lotter!

    M.v.h.

    anna-karin.heiver@edu.vaggeryd.se

    SvaraRadera
  8. Åh vilken fin!! Vill vara med och tävla:) en lott och min mail är e_eriksson86@hotmail.com! Mvh Emma!

    SvaraRadera
  9. Superfin! Jag tävlar med två lotter.

    camilla.lima@telia.com

    Mvh Camilla

    SvaraRadera
  10. Kristina Dahlgren30 augusti 2011 kl. 14:47

    Hej du kulla! jag e med o tävlar, vill vinna! skitsnygg sjal! Jag har tre lotter! kram på dig o tack för att du delar med dig av erat liv! kram från Dalla! krida78@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Åh Karro, självklart vill jag gärna vara med å tävla. Kunde dock inte dela tävlingen på min FB trots försök, men två lotter iaf (då jag verkligen gillar people..)
    sofia.wilsson@telia.com
    Hoppas hoppas hoppas... <3

    SvaraRadera
  12. Hejsan
    Naturligtvis vill jag vara med och tävla om den här underbara sjalen! Vill även tillägga att, vet inte hur jag hittade din blogg, men blev glatt överraskad över att du bor i Skillingaryd. Vi har landställe (bor normalt i Stockholm) i Tofteryd, åker alltid till Skillingaryd när vi skall handla!
    Hälsningar Annica

    annica_wahlberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Jag vill vinna:) Suoperfin sjal! / Maria Ekdahl
    maria.ekdahl@blingo.se
    två lotter blir det, jag skriver här och gillar people;)

    SvaraRadera
  14. Jag vill gärna vara med och tävla. Superfin sjal! Två lotter, skriver här och gillar people. lindatapp@hotmail.com Kram Linda

    SvaraRadera
  15. Älskar den.
    Tävlar om två lotter (kunde inte dela med mig på FB)
    miaka2@spray.se
    Håller tummarna. Mia Karlsson

    SvaraRadera
  16. Jag vill va med å tävla! Två lotter vill jag ha. johannaholm82@hotmail.com Denna gången hoppas jag att det är min tur å vinna. Kram JohannaH

    SvaraRadera
  17. Åh va fin den va!!
    Jag vill ha fyra lotter!!
    kram Jossan

    SvaraRadera
  18. Ohh, my god va snygg!!! 3 lotter vill jag ha, har tyvärr ingen blogg...
    chanette.sirenius@partillebo.se

    SvaraRadera
  19. Jag vill vinna!!!!! Gillar och länkar på facebook..2 lotter alltså! annaireklint@telia.com kram/ Anna

    SvaraRadera
  20. Jag vill självklart vara med och tävla :)
    Med 4a lotter.

    believe_a89@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Vill ha, vill ha!! 3 lotter skrapade jag ihop.
    LenaJohansson56@hotmail.com
    Puss/mamsen

    SvaraRadera
  22. Försöker väl igen då att vinna en snygg present till min kära sambo (din mamma). 3 lotter blev det.
    tottosson65@hotmail.com
    Mvh/Tommy

    SvaraRadera
  23. Hej Caroline,
    Jag vill vara med i utlottningen. Den var sååå fin.
    Gillar din blogg. Mona har tipsat mig. jag är Jans syster, han du vet, som är gift med Mona.
    Min adress är am-forsberg@bredband.net
    2 lotter blev det.
    Nu blir det "marken" för hela slanten här i Filipstad.
    Mvh Annmari Forsberg

    SvaraRadera
  24. Hej grannen!
    Vill gärna vara med och tävla om den snygga sjalen. Jag tävlar med 3 lotter .

    carina_andreasen_@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. jag e med, 2 blir de väl då antar jag. jag länkar även från bloggen.

    jofimiel@gmail.com

    SvaraRadera
  26. hej, första gången jag råkade klicka mig in på din blogg. Hittade hit via mammabloggar.se. Så jag kan väöll passa på att tävla lite. Jag tar 3 lotter.

    Gillar på facebook och delat på facebook (Miaa Siikavuopio).

    Mvh Miaa. miamakaron@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Jag är gärna med. Tar tre lotter. Har gillat på facebook(tina zach) ochlänkat på bloggen: http://bloggtvlingar.blogspot.com/2011/09/vinn-en-vacker-sjal-89.html Mail:tina_z@live.se

    SvaraRadera
  28. 1.Jag är gärna med,och tar 4 lotter.

    2. gillat Peoples facebook sida med namn Lili Ying.

    3.har länkat på sidebar i min blogg:
    www.gratishav.blogspot.com

    4.har delat på min fb sida med namn Lili Ying.

    Hoppas på tur!
    Lili
    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  29. 1 fjuttig lott och jag ger den mitt hopp. Höstsjalen e så fin och ser ut som den passar till allt. Jag hoppas på tur.
    kramar

    kladdkaka1984@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Jag är gärna med, jag tar TVÅ lotter.
    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/september/8-september-vinn-sjal.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  31. Hej!
    Jag vill ju såklart vara med o tävla!! 3 lotter. saramodig@hotmail.com
    kram

    SvaraRadera
  32. Jag vill vara med, med 2 lotter. ikisen@gmail.com

    SvaraRadera
  33. Jag är med, 3 lotter då jag missade på blogg.
    mia-henriksson@hotmail.com

    Kram

    SvaraRadera
  34. Jag är supergärna med och har tipsat här http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/09/sjal.html

    Gillar på fb - Anna Lundkvist

    SvaraRadera
  35. Ja "gillar" Vill vara me i din tävling!! ;)
    mamsanna@live.se

    Kram Sanna Johansson

    SvaraRadera
  36. Åh, jag håller tummarna för bara mig själv!!!
    Tyvärr så blir det bara en lott för mig för FB är inget för mig och det där med att länka o kopiera fattar jag mig inte på:(

    SvaraRadera
  37. Är gärna med och tävlar, 1 lott för mig, liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  38. Vem vill inte vinna den sjalen. Jag är med och satsar på alla fyra lotterna.

    annamalinska@hotmail.com

    /Malin

    SvaraRadera
  39. Åå höll på att missa denna tävling! Självklart blir det 4 lotter!!!

    SvaraRadera
  40. Det kanske blir dubbelt nu men mitt inlägg vill inte komma med. 4 lotter för mig.

    annamalinska@hotmail.com

    Malin

    SvaraRadera
  41. Jag vill deltaga med 1 lott,tack. Sjalen är mycket fin och jag skulle gärna vilja matcha den till höstens härliga färger.
    Må så gott och Njut av årets alla dagar!
    Inga-Lill

    famwarnil@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Är med!
    Tar 2 lotter

    Har gillat på fb (Isabelle Marie Flink)

    bellusss@live.se

    SvaraRadera
  43. Åh, den fina sjalen vill jag vinna! Deltar med 4 lotter.

    Fina stövlar förresten!

    024081895@telia.com

    SvaraRadera
  44. Jag vill gärna ta en lott:)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. En lott till mig :)

    Mia
    valo@live.se

    SvaraRadera
  46. jag är super gärna med, deltar med 3 lotter!

    gillar på fb: johanna hellberg
    länkat här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2011/september/sjal.html#comment

    SvaraRadera
  47. Tar gärna två lotter, har gillat People på FB.

    nettan.klar@gmail.com

    Jag brukar kalla mig själv för enkla nettan när jag är inne på bloggar och kommenterar.

    SvaraRadera
  48. Jag tar en lott=)
    Mvh Annelie M
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. Jag är med!! Två lotter tack!! =)

    http://ejmis.blogg.se/2011/september/tavling-3.html#comment

    SvaraRadera
  50. Tre lotter har jag fått ihop! Har gillat på fb unde rnamnet Lotta Claesson fd Wiberg.
    Länk hit:
    http://lottaochlivet.blogspot.com/2011/09/tavling_4118.html

    SvaraRadera
  51. 1. Jag är med och tävlar med fyra lotter!

    2. Jag gillar på fb (Annika Nilsson Petterssno)

    3. http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2011/september/appelblomman.html

    4. Jag har delat på fb (Annika Nilsson Pettersson)

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!