fredag 24 juli 2009

Vad är det för fel på han där uppe?

Häromdagen fick jag ett telefonsamtal från min pappa. Han frågade om jag hade läst tidningen dagen innan. Men det hade jag helt missat. Han berättade om en tragisk olycka där en liten kille på 11 månader som blivit påkörd av sin pappa i Falkenberg. Han hade krypit bakom bilen när hans pappa skulle flytta bilen lite snabbt. Denna lilla kille är en släkt i släkten. Nu blir det lite invecklat. Men denna 11 månaders pojke är: Min pappas sambos, brors barnbarn. Så pappa har träffat honom. Varför ska detta få hända? Jag har haft mycket svårt att somna på kvällarna för jag har legat och tänkt och tänkt..... Vad håller han på med däruppe? Jag vet inte vad jag ska tro? Varför ska det vara så orättvist i denna värld.
Jag är så oerhört tacksam och glad över mina älskade pojkar som får vara friska och krya. Skulle det hända dom något så vet jag inte om jag skulle överleva detta liv. Mina barn är mitt liv!!! Jag älskar er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!