tisdag 6 oktober 2015

Kanske inte tunghäfta direkt.. Men!

Tisdag idag! Min dag i veckan som jag ogillar VÄÄLDIGT mycket!
Ja den här dagen blir oftast som man inte alls har tänkt.. Ja guuud ja, jag har tänkt tusentals gånger varje gång som tisdagen är här: TÄNK POSITIVT, TÄNK POSITIVT, TÄNK POOOOSTIVT!!! Den här dagen blir bra! Men nej, sen har det bara gått ett par minuter in på dagen och så blir det bara bajs och skit av hela dagen.. Nä stryk tisdagen från almanackan, det är mitt förslag!!;-)
Nä då, nu skulle vi ju vara positiva ju!;-) Jag ska försöka! Bara si så där 15 timmar kvar innan jag åter får krypa ner i sängen igen och sova och sen är det ju onsdag och mitt i veckan!;-)
Känner att jag fått lite tunghäfta... Eller ja alltså, inte så mycket kanske.. Orden flyger ju ändå ur min mun hej vilt.. Att prata och skriva är inte min svaga punkt om man säger så.;-) *fniss*
Men nu vill jag ändå ha lite hjälp från er! Ge mej lite förslag om vad ni vill läsa här! Önskeinlägg? Frågor eller kanske har ni något på hjärtat och vill göra ett gästinlägg här?
Ös på bara! Och JA! Det går utmärkt att skriva på min facebooksida, frågor och önskeinlägg! Ni kan också maila mej på:karolinjohansson85@hotmail.com
Skickar med ett par bilder från i torsdags kväll när vi var på Douglas klassfest!
Kvällshimlen var helt underbar och jag är helt säker på att alla änglar där uppe i himlen satt där uppe på ett rosa moln och tittade ner på oss!

2 kommentarer:

  1. Usch ja, tisdagar stryker jag mer än gärna.
    Dom är lite jobbigare och lite knepigare....
    Fina bilder.
    Kram Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja dom är ju verkligen det;-)
      Men nu är det snart torsdag!!!;-)
      Kram K

      Radera

Tusen tack för din kommentar!