fredag 23 december 2011

Uppesittarkväll och donut!!

Håller på att göra oss iordning för den traditionella uppesittarkvällen hos min mamma! Bingolotto står på menyn;-) Nja jag vet väl inte om just bingon står så i fokus, men en gång om året får man väl ge det en chans;-) Få hålla tummarna att jag vinner några miljoner så att jag kan göra det jag vill;-)
Vad tycks om min uppsättning kvällen till ära?! En donatuppsättning! Jag vann en dounat inne hos Martina och idag har den premiär i mitt hår! I löööv den!
Martina skickade även med en annan kul uppsättningsgrej som jag tänkte testa nu i julhelgerna, lovar att visa er den oxå;-) Dessutom skickade hon med ett superfint läderarmband i rött!! Tack snälla Martina! Besök hennes blogg HÄR! En mycket duktig tjej som tillverkar allt från barnkläder till smycken!!
Ha en supermysig uppesittarkväll och håll alla era tummar för att jag vinner några miljoner;-) Vad gör ni själva ikväll? Har ni stressat färdigt inför the BIG day imorgon?;-)

6 kommentarer:

  1. Va snyggt det blev :) Jätte fint :) Ser väldigt ut som en avancerad håruppsättning, men så lätt! Måste med införskaffa mig en sån :)

    Kram Jennie

    SvaraRadera
  2. Ha en fin kväll. Du är jätte fin i håret! Jag ska mysa med barnen då maken jobbar!

    SvaraRadera
  3. Ha en fin kväll. Har jobbat där i några år och det känns väldigt konstigt att bara se det på tv i år.
    Kram

    SvaraRadera
  4. maj gadd vad snyggt! otroligt piffigt :) ha en supermysigt jul! kram

    SvaraRadera
  5. Blev ju super! Så gott att du kunde använda den! Riktigt god jul på dig snygging! Kram

    SvaraRadera
  6. Lillpinglan här hemma vann på Binglotto igår, så lite tur hade vi.

    Kikar in och önskar en fin och stämningsfull jul.

    Julekramar!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!