måndag 5 december 2011

Hej mitt fina vita vintervärld!

Igår kväll kom det vita guldet ner från himlen och jag blev helt glad i hjärtat! Tänk att lite snö kan få en att må så himla bra?!;-) Jag är nog mer lycklig än vad barnen är och julstämningen börjar hamna på sin rätta plats!;-)
Även om det bara är några centimeter som ligger på marken så blir det ändå så vitt, fint och ger en fantastisk julkänsla!!
Jag hoppas verkligen att snön är här för att stanna och att kylan är på väg! Ja jag älskar snön! Okej påminn mej gärna i mars när det ligger mängder med snö och jag bara vill ha vår...;-)
Det var 3 lyckliga gossar som jag väckte imorse och berättade att det snöat ute! -Åhhh mamma då kommer tomten snart utbrast Alfred...;-) Ja men det finns ju ingen garanti att snön kommer att ligga kvar enda tills på julafton, men vi hoppas det!
Kanske borde jag passa på att ta dessa julkort nu när det är så sär stämningsfullt ute?! Åh nej.... Glömde ju bort att alla julkläder var borta och jag har inte köpt nya...:-( *faaaan*
Har vänt upp och ner på allt, men inte hittat dom ännu... Vart kan dom finnas? De kan ju inte bara gå upp i rök så där??

6 kommentarer:

  1. ORÄTTVIST!!! Jag vill också ha snö! Här har gårdagens skyfall av regn istället frusit på under natten, vilket resulterar i blank is all over the place...

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. http://statcounter.com/logout/
    Där:-) Skit bra mätare. Om man klickar tex på kartan över sina läsare, zommar in så kan man komma reda på exakt adress. Och då kan man kila in på ratsit.se och hämta adress och status. OCh med namn in på fejjsan och saken är biff. Sen kan man bara köra google över namnet och hitta massa info :-) Lätt som en plätt!
    Ska jag se om jag hittar dig ??? KRAM!

    SvaraRadera
  3. Åååå Lyx er!! Lite snö hade varit så härligt, här är allt blött, brunt och grått.

    SvaraRadera
  4. Jag läste "alla vinterkläder är borta", inte julkläder. Stackars barn tänkte jag först! He he! :-D

    SvaraRadera
  5. här ligger den vita snön så fint också och jag hoppas såååå att den är här för att stanna!

    SvaraRadera
  6. Tack snälla för din kommentar:)
    Och nä ta me tusan fast man gått ner 20 kg så kan ja knappt fatta eller se det själv, konstigt de där:)

    Men va härligt att ni fått snö:)
    Här har det kommit några enstaka flingor men tyvärr inget som ligger kvar, hoppas det kommer snart vill att julkänslan ska infinna sej:)

    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!