torsdag 29 december 2011

Kungahuset...

Har precis sett året med kungafamiljen! Jag kan ju inte säga att jag på någotvis är fan av den där familjen. Men ändå måste jag se på dessa årskrönikor;-)
Men faktiskt så ändrade jag min uppfattning lite om hela La famili idag... De har på någotvis ändrat sig och var inte så där fruktansvärt stela hela tiden som de brukar vara. Nej de var med levande och lite som "vanligt" folk;-)
Undra om de är så där stela mot varandra i verkligheten som på tv och att typ Daniel tilltalar Viktoria, PRINSESSAN VIKTORIA hemma oxå?;-) Ja för det är ju så de gör och de är nog därför som jag retar mej så mycket på de där kungligheterna... För sjutton, de är runt 30 års åldern och beter sig som 100 åringar när de tilltalar varandra så där... Hallå vi lever på 2011 (snart 2012) och jag tror faktiskt ingen skulle ta illa vid sig om de tilltalade varandra vid bara sina namn?! Eller? Visst skulle de låta så mycket bättre om man skippade de där prins och prinsess snacket?;-)
Jag gillar Madde mest, hon är en grym tjej som har slagit sig lös och har liksom gått lite som hon har velat! Inte så jäkla pryd! Och snygg är hon oxå! Så jäkla snygg!!!! Tänk om man såg ut som henne...

3 kommentarer:

  1. Ja hon är otroligt vacker Madde.

    SvaraRadera
  2. Jaja, visst är hon vacker men du är då fan snyggare och ditt leende är mycket mer äkta än hennes :)
    Jag tror inte dom kallar varandra något särskilt i hemmets lugna vrå och dessutom bajsar dom, precis som oss andra dödliga ;)
    Det är bara lite svårt att tänka sig att deras tajta dräkter och stora volangklänningar ens går att dra upp eller ner åt endera hållet :D :D

    SvaraRadera
  3. Jag tycker också att du är minst lika vacker som Madde, tror säkert att du även är trevligare och har mer erfarehet av ett normalt liv än vad hon har.Långklänningar och galamiddagar klarar vi oss utan! Jag skulle aldrig orka att jämt vara i offentlighetens jlus heller. Önskar dig en god fortsättning, kram Kerstin.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!