onsdag 7 december 2011

Seg, segare, segast...

Att gå hemma så här på veckorna får mej att bli en mycket seg människa... Har egentligen 1000 saker som jag skulle behöva göra, men jag bara skjuter upp dom hela tiden och orkar inte...
Jag är en sån där människa så har jag häcken full och gör 1000 saker, ja då kan jag oxå göra 1000 saker till!Jag blir liksom mer effektiv ju mer saker jag har att göra och när jag är uppe i varv så är jag jäkligt effektiv!
Men nu när jag inte är uppe i varv alls, jag är helt förslappad och då känns de där 1000 sakerna såå himla stora... Jag planerar i huvudet vad som bör göras, men så gör jag inte dom... Jag som annars brukar vara så himla effektiv har tappat allt de där...
Nu måste jag försöka sparka igång mej själv och inte bara ligga här och mysa hela dagarna med Fabian;-)
Nu ska det både städas, tvättas, rensas, bakas, fixas och ja vara mer effektiv helt enkelt;-) Mot tvättstugan!!!;-)

3 kommentarer:

  1. Visst är det så att man blir mer effektiv ju mer man har att göra. Konstigt egentligen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Om det är till någon tröst så är jag precis likadan. :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så fin bild på er båda! *myyyys*

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!