lördag 24 december 2011

Sprängmätt...




Har precis landat hemma igen efter en toppendag hos mamma med alla mina nära och kära!
Jag är fullkomligt sprängmätt och minns faktiskt inte när jag åt så här mycket sist;)!
Allt och då menar jag verkligen allt, har slunkit in i min mun idag! Allt från stora söta underbara julgodisar till mumsig Janson;)! Åhhh det var sååå gott och jag har njutit av varje liten tugga som all denna härliga julmat ger!!!
Jag har tydligen varit mycket snäll även detta året! Fick sååå fina klappar, men dom kommer jag att visa för er sen;)
Nu ska jag snart krypa ner i min sköna säng! För imorgon vankas det julfirande nummer 2 och då måste vi ju vara pigga och alerta;)!
Först innan vi lägger oss ska vi försöka få Douglas att somna;) Han går just nu igenom ALLA sina julklappar och det kan ju ta sin lilla tid;)

3 kommentarer:

  1. Här laddar vi också om igen för nästa julfirande! Men idag har jag lovat mig själv att ta de lugnt med godiset för attans vad mätt man var igår!!! Men de e ju jul bara en gång om året..;-)
    God jul igen och ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  2. Jag åt inte mycket, men blandningen gjorde att magen svällde rejält. Usch och fy!

    ♥ Önskar en god fortsättning på julen ♥

    SvaraRadera
  3. På julen skall man äta allt och mycket.
    God fortsättning.
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!