tisdag 1 november 2011

Trio i ringar!

Vill börja denna dag med att tacka så hjärtligt för alla fina kommentarer som jag fick i det förra inlägget! Ni är sååå söta allihopa och alla era kommentarer värmer alltid, de vet ni!
I lördags på shoppingturen hittade jag denna trio i ringar på H&M för endast 69,50! De är sååå underbara och är helt i min smak!;-) Älskar stora ringar och en snygg ring kan faktiskt göra en hel outfit! Japp så tycker iallafall jag;-) Idag bär jag ring nummero 2!
Japp jag vet att jag spretar med lillfingret...;-) Men det är väl så gud skapade mej, spretfingrig;-) *fniss*

4 kommentarer:

  1. Åhh vad fina!
    Mina fingrar är så krokiga så de enda ringer jag kan ha är min förlovningsring och vigselring. Men det räcker för mig :-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Coola ringar! Åh, men gud så mycket du har gått ned, det syns ju verkligen! Nu kommer ditt fina ansikte fram ordentligt - BRA jobbat! Kram

    SvaraRadera
  3. Ah maj GAdd alltså!! Vilken skillnad det är på dig efter 10 kg!
    GRATTIS!! Är sååå impad, och lite avundsjuk eftersom det aldrig funkar på mig :(

    Kram!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!