onsdag 23 november 2011

Önskelista!

Nu är årets önskelista skickad till tomten på nordpolen! Douglas önskar sig så klart bara dyra och stora grejer, medans Alfred önskar sig massor av krafs;-) Fabian han är inte så noga med det där. Han blir nog bara glad för papperet, även iår;-)
Alltså det är verkligen lika svårt varje år vad man ska köpa till sina barn. Leksaker har det så att rummen snart svämmar över och de leker ändå inte med dom sakerna de har. Så ja vad ska man köpa då? Som sagt lika svårt varje år...
Jag älskar att shoppa julklappar men jag blir lika stressad varje år när jag springer runt i alla affärer på jakt efter de perfekta julklapparna. Jag tror faktiskt att jag ska nätshoppa de flesta klapparna iår. Tror det skulle passa ganska så bra. Eller så blir det en sväng till Ullared, där finns det ju allt;-) Fick en rabattkupong från ellos där de gav 40% på ett helt köp innan jul. Det är faktiskt inte så illa pinkat;-) Alltså där finns ju allt och då slipper jag ju bege mej ut i julstressen oxå!;-)
Jag är en sån där taskig mamma som börjat hota med att är de inte snälla så kommer det inte heller någon tomte. Och är dom bråkiga så säger jag. -Jaha nu står tomten utanför och tittar på allt som ni gör, så det är bästa att ni slutar nu på en gång. Annars blir det absolut inga klappar. Ja jag vet det är skittaskigt och ja jag vet att jag inte håller det;-) Den enda som ens går på mina små hot är Alfred för Douglas tror inte ens på tomten mer... Nej det fattade han redan förra året att tomten inte finns på riktigt.
Även jag skickade med min önskelista till tomten... Det blev en lång sådan och även en dyr... Men önska sig kan man ju alltid, det kostar ju inget! Sen får vi se hur snäll jag har varit och om tomten är miljonär!;-) *fniss*

3 kommentarer:

  1. Jag tänk vad bra om han VORE det! Sååå mycket man skulle vilja ha då.
    Fast annars är jag rätt nöjd nu med:)
    Kram kram♥

    SvaraRadera
  2. Vad fint han har skrivit på kuvertet!
    Tomten miljonär? I så fall kanske jag ska skriva en lista jag med haha
    Risken är stor att det blir hyfsat oläsligt med vänster hand ;-)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hos oss kommer Tomtens fåglar o. spanar på barnen ibland (för att se att de sköter sig =)
    Domherrarna Karro! Fin fina fåglar!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!