tisdag 15 november 2011

Med solen i ögonen!!

Har tillbringat min förmiddag med dessa snygga tjejer! Först en promenad i det underbara vädret med solen gassandes i våra ögon. Sen blev det öppna förskolan med fika, bus och massor av prat och sist en god lunch!
Hur bra kan man ha det? Jo underbart att kunna ha det så här bra! Vilken tur jag har som får vara hemma på veckorna och kunna umgås med mina vänner!
Hämtade hem ungarna som fick gå i det vackra vädret! När jag kom och hämtade Douglas bröt han ihop för att han fick lova att gå hem och återigen var jag en sååån dum mamma;-) 2 minuter senare var humöret som bortblåst och han var så nöjd med att få köra på lillebror;-) Var det någon som sa trots?;-) *fniss*
Solen lyser fortfarande ute och jag tror att vi ska försöka att ta oss ut igen! Man vet ju liksom aldrig när man får se den igen?;-) Men en sak vet jag iallafall, solen ger sååå mycket extra energi och det behövs verkligen nu när mörkret redan kommer klockan 16:30 på eftermiddagarna...

1 kommentar:

Tusen tack för din kommentar!