söndag 6 november 2011

Rekord!!!

Som den sanna spelmissbrukare jag är av wordfeud slog jag ett STORT rekord igår! Genom ett endaste litet ord fick jag 648 poäng!!! Lycklig? Ha ha ja det är bara förnamnet med tanke på att mina andra rekord på ett ord har legat på så där 60-70 poäng...;-)
Vi spelade klart och jag vann med 983 poäng, det måste väl ändå vara ganska så bra? *fniss*
Det bästa var ändå att ordet var KÄRLEK!!!;-)
Så har ni inget för er så tar jag gärna en match mot er. Mitt nick är: appelblomman
Tror dock att jag aldrig mera kommer att få ett sånt bra poäng igen;-) Men jag lever på dessa höga poäng läääänge!;-)

8 kommentarer:

  1. Rub it in my face bara :)) /kram,Kate.

    SvaraRadera
  2. jag har aldrig spelar det där men säger du att det är bra så är det säkert så :D :D

    SvaraRadera
  3. Grattis! Och du fick ju i alla fall poäng för ett fint ord! Mina 810 poäng var inte fullt så välförtjänta kanske, med tanke på vilket ord jag la ;)

    Kram på´re!

    SvaraRadera
  4. Jäklar!!!!
    Tur att det inte var mot mig hahaha

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Har addat dig. Dock är jag helt ny på wf så lär väl få rejält med stryk...=)

    SvaraRadera
  6. Är också lite av en spelmissbrukare av wordfeud. Det är kul. Jag tar gärna en match mot dig. sofi77 heter jag där!!! Men jag lägger inte till dig förrän du säger att det är ok?

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!