torsdag 3 november 2011

Ett sorgset farväl...

Idag var det dax för Fabians kudde att få sig ett rent dopp i tvättmaskinen! Utan att tänka mej för så tog jag den framför hans näsa , stoppade in den i maskinen och satte på... Herrejösses vilken morsa jag är... Resultatet blev en MYCKET ledsen kille som satt vid maskinen och grät i säkert 10 minuter...:-( Vanligtvis brukar jag ta hans älskade kudde när han sover och tvätta den. Men denna gången blev det ett sorgset farväl med mååånga tårar, bara för att jag inte tänkte mej för... Jag undra just hur det ska gå den dagen han ska sluta med både tutten och kudden? Den dagen flyttar jag nog hemifrån och låter Jonas ta hand om det "problemet";-)
Men nu är den åter ren och fin och hänger på tork! Kanske eller iallafall hoppas jag på att några basillusker sköljdes bort i tvätten;-) Ja för den är verkligen sååå ofräsch... Men den ger tröst i alla situationer och huvudsaken det! Då får den faktiskt vara hur äcklig den vill!;-) *fniss*

7 kommentarer:

  1. Men guuuud, en sån söt bild!!
    Han kollar efter sin älskade kudde, lillfisen....

    Melker hade en snuttefilt som hette "Tullan"... Den lilla rest på 3 X 3 cm ligger väl bevarad i en Duplo-kista....
    Det är bra att de har tröstesaker. Funkar ju mot det mesta som är hemskt här i världen.

    Kram!!

    SvaraRadera
  2. åh gosse:) Inte lätt!
    Sv; Ja. Kan vara värt att betala. Enkelt gjort också:)!
    Kram.

    SvaraRadera
  3. hihi... här får vi oxå smyga och igår var det dags för viggos två älskade labansnuttar att få sig en åktur ! tack och lov hann de torka innan läggdags, annars hade det kunnat sluta illa... ;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hihi så sött. Själv är jag så illa tvungen att sluta amma min 18-månaders dotter nu. Allt mys-ammande och nöd-ammande och husfrids-ammande kommer från och med imorgon avslutas drastiskt pga att jag måste börjar äta inflammationshämmande medicin. Suck. Som jag grät i bilen efter att jag lämnat vårdcentralen :-) Tramsigt...jag vet!

    SvaraRadera
  5. Jag lät Linn själv slänga in den i maskinen när den va äcklig, sa att den skulle bada. Och torka....Och hepp....en vacker dag trollade hon bort den som hon själv sa ( hon visste inte va den va och orkade inte leta) Nu är vi av med blöjor, napp och filt, en befrielse!

    SvaraRadera
  6. Men lilla söta Gos! Tänk vad saker kan vara viktiga för en! Ni glömde iaf inte det allra närmaste på bussen som vi gjorde! >_<

    SvaraRadera
  7. Jag gjorde samma sak en gang med Alex alskade giraff! Vilket liv det blev! Men sen kom vi overens om att "Affa" maste ju faktiskt ocksa duscha ibland... :0)Men nu sitter det stackars djuret pa en hylla och far inte vara med langre... Alex ar ju for stor for gosedjur nu, sager han... :0)

    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!