fredag 3 oktober 2014

Konsten att kunna säga tack!

Igår var det tjejkväll i grannbyns favoritaffär People! Jag fick den stora äran att mannekänga kvällen till ära med dessa snygga brudar och 2 snygga grabbar!
Alltså det är så grymtkul att gå i supersnygga kläder, gå där i mitten av massa tjejer, le, visa upp kläderna och leka modell för en kväll!
Man får grymt mycket positiv energi, man blir glad ända från toppen på huvudet till längst ut på tårna och man får en adrenalinkick varje gång som det är ens tur att springa ut i gången genomsvett efter alla byten! Sååå sjukt kul!

Efteråt fick jag massor av härliga kommentarer, kommentarer så som: Du är så vacker! Du är så fin! Det syns att du tycker detta är galet roligt! Du strålar!
Dessa kommentarer blir man ju sååååå glad över och äntligen har jag fattat den här grejen med att TACKA för komplimangerna! Den där konsten att säga tack när någon ger en komplimang, ja det är inte alltid så lätt, eller har varit!
När någon tidigare sagt så, har jag gärna krånglat till det, sagt lite generat: -Äsch nä tycker du? Nä men det är jag inte...
Men igår TACKADE jag verkligen så hjärtligt, krånglade inte till mitt svar tillbaka! Jag har blivit vuxen, vuxen på riktigt och verkligen sög åt mej av komplimangerna som jag fick!!
Bilder från gårdagens kväll kommer jag så klart att visa här;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!