onsdag 15 oktober 2014

Ett skratt förlänger livet!

Trött, tröttare, tröttast och jag har inte tittat in här sedan i måndags. Fy på mej, men så blir det ibland när det är fullt ös medveslös...
Det sägs att ett skratt förlänger livet och JA det är ju så sant! Finns det något härligare än att skratta så hysteriskt mycket att man får ont i både mage, käkar och kinder!?
När man skrattat så där mycket att man liksom bubblar av lycka!
Det har varit dåligt med sånt där hysteriskt skratt de sista. Hmm vet inte varför, men ibland kan man bara skratta hysteriskt mycket med vissa personer och när man är så där extremt trött;-)
Finns det något värre än att få ett hysteriskt skrattanfall när man absolut INTE får skratt? Det är ju fruktansvärt.. När man sitter där och det är knäpptyst och man bara känner hur det bubblar inom en och man får absolut INTE skratta. Då går det ju INTE att hålla sig och det kommer ut såna där grisläten ur näsan bara för att man ska hålla sig för skratt... Hur många har varit med om det räcker upp en hand? *räcker upp båda händerna högt i luften*
Ikväll hittade jag detta klippet från gårdagens morgon TV! Jag har skrattat så tårarna runnit och nu känner jag mej så mycket piggare och gladare igen!;-)
Titta, skratta och le åt detta klippet, ett skratt förlänger livet!!

2 kommentarer:

  1. Detta är helt underbart. Såg det igår på tv o skrattade så jag tjöt, lika roligt idag också :D

    SvaraRadera
  2. Underbart, tack för den *asgarvar*

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!