fredag 5 september 2014

Underskattat....

Min favoritdag är här!
Vi firade detta med att dra iväg efter jobb, fritids och förskolan till grannbyn Vaggeryd!
Träff med underbara vänner på fiket och liiiite shopping i favvobutikerna People och Koola kids!
Vidare hem till våran by igen och handla mat och fredagsblommor!
Älskar att ha en färsk bukett blommor på bordet! 2 buketter med 20 rosor för under 80 spänn i den lokala blomsterbutiken! Ja de kan man verkligen ge till sig själv! *viskar* Fast jag sa till Jonas att det var till honom för att "fira" att han fått en ny tjänst på jobbet! Två flugor i en smäll liksom! Jag fick snygga blommor på bordet och han fick en "present";) Smart kvinna jag är! *fniss*
Kvällen kom snabbt och på bordet stog det taco! Alltså de är lite underskattat de här med taco! Ja så klart om man inte äter det allt för ofta vi säga;)
Gott var det iallafall!
Douglas har varit på kalas och kom hem efter 20 och äntligen är hela familjen samlad!
Nu har vi slagit ner våra små (ja vi är en familj av mycket små rumpor;)) i soffan och äter popcorn, dricker vin och kollar på Tv!
En av fem har redan somnat i soffan och jag tror faktiskt inte att någon av oss blir särskilt långvariga!
Gud va jag älskar fredagar! Ja trots att alla är trötta och slitna så är just fredagen något speciellt!
Och jag är så fruktansvärt arg... Poppade popcorn och stötte mot kastrullen i ungefär en halv millisekund och lyckades bränna sönder min älskade tröja/blus.. Fan oxå... *morr* Oj då.. Nu är jag nog tvungen att köpa mej en ny favorit... *himlar med ögonen*
Skål, fredagsmyyyys!!!!

1 kommentar:

Tusen tack för din kommentar!