lördag 20 september 2014

Snaaaaaart!!!!

Barnen är upphämtade av barnvak (min mamma) som vi inte hade en aning om vem som skulle vara!
Vi är redo med packade kläder för kvällen och cykelvänliga kläder och nu är vi gaaaalet spända på vad som väntar oss!!
Om 45 minuter får vi ett SMS om instruktioner, sen vet vi inte mera!
Guuuud va jag älskar sånt här!!
Vi har verkligen inte en endaste aning? Vi har spekulerat i både det ena och det andra men inte kommit fram till något!
I löööööve överraskningar!!
Hjärtat pickar febrilt i min bröstkorg och jag är som ett förväntansfullt barn på julafton! Undra så flundra vart våra cyklar ska ta oss? Långt eller kort? Snaaaart får vi reda på det!!!!

3 kommentarer:

  1. Spännande!!
    Du ser riktigt förväntandsfull ut. Jonas ser mer... ja.... hahahah! Rädd ut. Typ... ;-) ;-)

    Kram M

    SvaraRadera
  2. Håller med ovan skribent - du ser galet spänd ut. Jonas leende.... tja, han lyckades inte övertyga mig. Tyvärr! Det där måste han ju faktiskt jobba på. Man vill ju liksom att bilderna ska vara autentiska och inte fejkade....😜
    Hoppas dagen vart lyckad💕

    SvaraRadera
  3. Så spännande med överaskningar!!
    Hoppas att ni fick en makalös upplevelse :-)
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!