måndag 1 september 2014

En fantastisk helg!!

I lördags morse fick jag som sagt ett sms klockan 8 på morgonen där det stod att jag skulle packa med mej träningskläder, badkläder och finkläder och styra bilen mot Varberg!
Sedan kom min älskade man och mötte upp mej hos pappa och så styrde vi bilen mot Varbergs kurorshotell och checkade in!
Vi gick en långpromenad runt fästningen och vinden bet hårt i våra kinder!    
Sedan svirade vi om från träningskläder till badrock och gick ner till relaxen/spaet och bastade, badade och njöt!
Vi somnade i vilstolarna till bruset av härlig musik och hörde vattnet skvalpa mot basäng kanten! Åt äpple och drack vatten! Så rofyllt och härligt! Precis vad vi behövde!
Klockan 17:00 hade Jonas bokat en 70 minuters ansiktsbehandling till mej som jag så klart inte hade en susning om!
Där låg jag och njöt och blev omhändertagen och kände mej som en prinsessa!
För första gången i mitt liv fick jag beröm för att jag hade så fin hud  av hudterapeut! WOW!!
Så där lagomt mör, avslappnad, trött, lycklig och varm enda in i själen svirade vi om och besökte hotellets restaurang där vi mumsade bland en underbar buffe som bara var sååååå galet god!
Klockan 22:00 satt vi och gäspade ikapp och bestämde oss för att krypa upp på vårat rum igen! John Blund kom tidigt och vi fick en underbar natts sömn!
Bröllopsdagen kom och vi gick ner och åt en sjudundrande frukost och gick sedan ner till relaxen/spaet och njöt dom sista timmarna!
Vårt rum var så charmigt och hade 2 små rum!
Alltså det här med att hålla ordning och reda runt oss när vi bor på hotell, ja det är liksom inte riktigt våran min grej...
Jag som annars i vanlig fall plockar undan efter mej jämt, slänger kläderna hej vilt när jag bor på hotell och det är som en endaste stor kaos runt mej;-)
Utcheckade och utvilade tog vi en liten tur ner till havet och andades in den salta tångdoften i våra näsborrar innan det var dax att rulla vidare!
Och så här glad och lycklig blir man när den BÄSTA mannen i livet överaskar sin fru som är pigg och utvilad;-)!
Hand i hand gick vi och gjorde stan farlig!;-) He he, ok ok... Jag lurade Jonas lite och lockade med en fika, men helt plötsligt befann vi oss i klädaffärer! Jo då, en kvinnas list vettni! *fniss*
Och jo då lite blev det handlat, både nya skor, en tunika och tighits till mej, en jacka till Douglas, 2 par brallor till Fabian, en innebandyklubba till Alfred och en tröja till Jonas! Kitjing!;-)
Sedan vankades det söndagsmiddag hemma hos pappa och Ann-Britt, porterstek! Så sjukt gott!!
En liten middagslur på soffan och sedan vidare hemåt till Skillingaryd igen!
Den här helgen stoppar jag långt in i mitt hjärta! Min man kan, han vet verkligen vad hans fru ÄLSKAR!!!
Världens bästa brlööopshelg!
Tack älskad Jonas för en underbar överraskning!!

1 kommentar:

  1. Grattis i efterskott på eran första bröllopsdag! :) Jättefina bilder, det märks att ni hade en fin helg.
    Kramar

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!