torsdag 4 september 2014

Tårar, känslor, kärlek...

Tårar....
Skratt....
Tårar...
Kärlek....
Tårar....
Budskap...
Tårar...
Känslor...
Tårar...
Tankeställare...
Tårar...
Livet...
Tårar...
Skört...
Tårar...
Ilska...
Tårar...
Ärlighet...
Tårar...
Ångest...
Tårar...

Dessa ord beskriver den film som vi såg igårkväll... Tankarna växte, tårarna sprutade, Ångesten växte, vi tänkte på våran vän...
Har ni inte sett förr eller senare exploderar jag, så tycker jag verkligen att ni måste det! ALLA borde se den!
Många tankar som växer upp till liv och där man verkligen inser hur skört livet är och hur viktigt det är att prata, skratta, gråta, leva och älska!!!
Det var svårt att somna igår.. Tårarna fortsatte att rinna ner för kinderna också efter filmen och idag är mina ögon uppsvällda av alla tårar...
Fuck jävla skitcancerhelvete....
Vi lever bara en gång och den gången är nu!

3 kommentarer:

  1. Grinar bara av att läsa ditt inlägg.. Får mej att inse att man fan borde ta vara på och uppskatta livet och det man har, lite mer än vad man kanske gör..

    SvaraRadera
  2. Jag säger bara att cancer kan dö själv. I morgon är det tre år sedan mitt ena kusinbarn förlorade sin kamp mot cancern. Han var bara 23 år.
    In i oktober månad så är det också tre år sedan sen en f.d förlorade sin kamp mot cancern.
    Fuck Cancer!

    SvaraRadera
  3. hej, jag såg filmen i helgen, jättefin och sorglig, många tårar.. Såg på kalla faktas granskning av vården, om en fyraårig pojke med cancer, det fanns inte plats på sjukhuset för honom när han behövde sina cellgifter, vanligt problem i stockholm idag för cancersjuka barn, så jävla sorglig vård vi har, se programmet. Med vänlig hälsning, Malin

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!