lördag 30 juli 2011

Fyndat!!

 Jo då jag fick med mej La Familia igår på en liten shoppingtur! Det var inte så lite pustande från de 4 herrarna när vi gick in i affär efter affär... Men alltså jag gör ju dom bara en tjänst när jag gör dom till vana shoppare.Jag lovar att de kommer att tacka mej en dag när jag lärt upp till att bli duktiga shoppare när de blir äldre och ska följa med sina tjejer ut på shopping;-)
Inte behöver man åka till Ullared när varje affär i hela stan har nästintill halva reapriset på massssor av grejer. Jag fyndade rejält igår och hittade en regn/vindjacka till Douglas!
2 stycken snygga och supervarma vinterjackor till Douglas och Fabian. Alfred bröt ihop för att han inte fick någon, så dom får väl dela på den då;-) De har ju ändå nästan samma storlek på kläderna nu för tiden!
Summan för dessa 3 jackor är nästan skrattretande billigt! 550 pix fick jag ge för dom! Ordinariepris för en vinterjacka var 599 kr, så jag fyndade rejält kan man säga! I lööööv REA!!!
Som sagt, vem behöver åka till Ullared när man kan komma undan så här billigt!?;-)

9 kommentarer:

  1. Ursäkta, ta inte illa upp, men det är nästan så den ser ut att passa bättre på Fabian (?)

    SvaraRadera
  2. Jo men den är ju till Fabian oxå;) men Alfred bara lånar den ju;)

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig grön jacka,det skulle jag också vilja köpa till min Hampus.Vilken affär var detta?

    kram

    SvaraRadera
  4. Jaha, sorry. Jag läste tvärtom. Ha ha! :-)

    SvaraRadera
  5. Vilka fynd du har gjort, måste också ta en sväng och kolla in rean innan allt tar slut.

    Att de rear VINTERJACKOR nu ?!!

    Kram/Madde

    SvaraRadera
  6. Allvar, vilka fynd, hur lyckas du?? Vinterjackorna är ju skit snygga!!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Vilket KAP !! snygga som tusan var de oxå :)
    Jag tycker visserligen ullared är barnsligt kul - mest för att det finns å mycke roligt folk att titta på, men det är ju som du säger - rean i affärerna just nu går inte av för hackor den heller :) kram

    SvaraRadera
  8. Va vilka kap! Härligt! :) Och snygga var dom också!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Fina jackor! Jösses, vad dina grabbar e söta alltså!
    Kram Madde

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!