tisdag 12 juli 2011

Den där John Blund...

Jag litar inte ett skit på den där John Blund mer.. Han glömmer alltid mej numera och bara flyger förbi mina ögon utan att strö en gnutta sand över mej... Jag pratade med honom en snbbis igår när klockan var runt 1:30 och då lovade han dyrt och heligt att inte skulle glömma bort mej ikväll. Men se de har han minsann gjort, för någon sömn finns det finns minsann inte i mina ögon... Han är så himla generös och ger massor av sömnsand till resten av familjen, varför glömmer han då bort mej? Mmm, jag får nog ta mej ett rejält snack med honom även ikväll och börja hota honom med stryk om han inte kommer i tid imorgon;-)
Visst är han söt i sin lilla helikopter, men att vara söt det hjälper ju inte just nu...
Så kom igen nu John, det är nu jag behöver dej inte klockan 3 inatt...

2 kommentarer:

  1. Vissa killar är lite tröga! :-)

    SvaraRadera
  2. Måste vara något som går, jag som annars somnar lätt har legat vaken fram till halv ett, ett nu flera dagar.....så här hemma i sk- Ryd är han inte heller!! Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!