tisdag 5 juli 2011

En kille med humör....

Jösses säger jag bara... Vilket humör vår lilla Fabian har gått och fått, han vet minsann vad han vill i livet. Från att vara en söt liten bebis i över ett års tid och utan att ens knysta. Till att bli en stor kille som verkligen vet vad han vill och då bestämt säger (läs skriker) ut sin frustation... Får han inte som han vill eller att någon säger till honom så slänger han sig platt ner på golvet och bara skriker ut sin frustation och ilska... (Hmmm kan inte fatta vart han fått detta humöret ifrån?? Tror minsann att det är från pappa han har ärft det *fniss* Eller?;-)) Okej hans humör kan ju även bero på att han ständigt måste kriga mot sina 2 storebröder oxå..... Inte lätt att vara den minsta i familjen...;-)
Att humöret absolut inte beror på att han sover dåligt, det kan jag skriva under på. Vågar knappt skriva om hur bra han sover... Imorse vaknade han till vid 8:30 tiden och somnade kring 21:30 igår. När han vaknade till på morgonen tankade jag i honom en flaska välling och så somnade han om till klockan 12!!!! *harkel* Och nu sover han lite middag oxå...;-) Jo då så jag ska absolut inte klaga på att han inte sover.. Men det roliga är att när jag jobbar på helgerna så varken sover han middag eller sover längre än till 8 på morgonen... Ni fattar att Jonas är rätt frustrerar över detta va? *fniss*

1 kommentar:

Tusen tack för din kommentar!