lördag 8 mars 2014

Njuter!

Fantastisk dag har vi haft (ja förutom jacket i pannan då;)) Njutit av den underbara solen, ägnat massor av tid utomhus, njutit av havets vågor, njutit av träning, njutit av god mat och nu njuter vi av många glas vin, bara för att vi kan;) (Jo jag känner mej så där lite halvlurig på ett öga faktiskt;))
Och så tittar vi med ett öga på mellot, men nja jag vet inte jag? Var det inte bättre förr? 
Njuter att bara vara, det händer inte allt för ofta tyvärr nu för tiden... Ja att bara vara och andas här och nu menar jag... Men då njuter vi ju desto mer nu när vi kan och bara är!
Nu ska här njutas ännu mer! Aj lööööve vårt smultronställe, här kan jag verkligen falla ner och bara vara och njuta utan en massa måsten!❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!