fredag 14 mars 2014

High five på det!

Morgonens rusningstrafik i Göteborg är inget man bara skojar bort om man som jag är en lantnolla från den minsta lilla byn;)
Men jag klarade det, jävlar va stolt jag känner mej nu! High five på det liksom!
Resan gick bra med alla barnen i bilen, förutom ett och annat bråk och spya...
Precis när vi rullade in i Göteborgs stad sa Fabian att han måste spy och en spya kom det. En stor sådan RAKT på både Alfred och Fabians jackor, lövlie eller kanske en high five på den oxå liksom;)
Nu har båten börjat seglat och jag ska fira vår minisemester med ett glas vin till frukost, japp bara för att jag kan!;) High five på det!
Min kära kollega sa skojsamt till mej igår: -Du vet att man överlever ungefär 4,5 minut i det iskalla vattnet om båten skulle sjunka! Ja men tack för den informationen liksom;)
Vi syns i Danmark!!

3 kommentarer:

  1. Uuuurk för sjösjuka! Ha så trevligt i Danmark :)

    SvaraRadera
  2. Snyggt nagellack!

    SvaraRadera
  3. Ha en härlig minisemester! :-)

    Kramiz Emma

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!