fredag 7 mars 2014

Lycka för en 9-åring!




 
Igår fick jag biljetter till  HV matchen! Meningen var att jag skulle ta med mej familjen på en liten trevlig kväll! Men det visade sig att Jonas skulle ut med kunder på samma match och Fabian vill hellre vara hemma med farmor... Så istället tog jag med mej bästa Martina och hennes lilla Olivier och så drog vi in till stan för mat och hockey!
Lycka för en snart 9-åring (Och ja så klart dom andra 2 grabbarna också;-)) är att ha så bra platser att man nästan kan ta på spelarna, han var i sjunde himlen och satt och tindrade med ögonen på spelarna;-) Och morsorna satt och dregglade på de snygga spelarna, ja förstås INTE dom som är födda på 90-talet;-)
Att dom gjorde en skitkass match och förlorade, ja det kan vi kanske prata tyst om.. Vi till och med åkte hem innan matchen var slut för att den var så dålig...
 Sisters in crime, min kära vän som är precis lika galen, flamsig, pratig, skrattig, snygg och glad som mej! Så sjukt lika enda in i själen! Hon är verkligen som min min lillasyster och vi vet ALLT om varandra;-)!
På väg hem såg det ut så här i bilen.. Tre sjusovande små gossar! Lovar att det var en helt annan "melodi" när vi åkte in till stan då det både var skrik, tjoande och bråk i baksätet;-)

2 kommentarer:

  1. Dom ser lika trötta ut som HV spelarna;-) Men FBK VANN!!!!
    Puss/mamsen

    SvaraRadera
  2. Sån snygg blå tröja har jag med, såklart med 76:an på ryggen ;-) Den har ju några år på nacken. Trist med spö när man är på plats och tittar, men detta är inte HV-s säsong om man säger så.
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!