lördag 29 mars 2014

Dagen efter...

En fartfylld kväll igår med bowling, god mat, dryck (alldeles föööör mycket gott att dricka vilket resulterade i skallebank på morgonen;)) och trevliga kollegor!  Dock landade jag i säng vid 3 tiden och vaknade strax innan 7... Minus på sömnkontot... Men vad gör det när man har en hel lördag framför sig i en solstol och bara slappa?;)
Jag njuter och så njuter jag lite till av alla ljuvliga solstrålar som landar på min bleka kropp! Termometern visade 15(!!!) grader! Helt galet med tanke på att det bara är mars månad! Men jag klagar inte;) Nä jag solar mitt bleka fejs och grundar för Teneriffa solen!!
Här tänker jag sitta tills solen går ner! Lövlie!

1 kommentar:

  1. Gud va härligt det ser ut ! Nu har vi visserligen varit ute massvis i helgen,
    men åh va jag längtar till nästa vår när vi har hus, och ett soldäck där det ( förhoppningsvis ) är lä, där jag kan ligga i en solsäng och steka.
    LÄNGTAR är ordet !! ;)
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!