måndag 24 mars 2014

Nedräkning...

Huvudvärk, trött som få och måndag... Men jag räknar ner nu, räknar veckor, dagar, timmar och minuter! Nu är det bara 2 hela veckor kvar att jobba innan vi drar till Teneriffa! *skriker av lycka*
Kroppen bara skriker efter sol, bad, sova, dricka drinkar, chilla med familjen och softa! Bara vara helt enkelt!
Det är på någotvis som om man nu börjar varva ner bara för att man snart har semester och är helt medvetslöst trött med grym huvudvärk.. Så trött att jag nästan skulle kunna stå upp och sova.. 
Måndagen är här, men för det är jag inte sur och tvär! Det här med att vara måndags sur har jag inget för. Fattar inte riktigt meningen med det? Bittra, sura, nedstämda och så börjar dom mjukas upp i mitten av onsdagen och framåt torsdag eftermiddag glider smilbanden uppåt och på fredag är humöret på topp... Det där förstår jag inte riktigt? Varför inte vara glad och positiv alla dagar i veckan? Allt blir så mycket enklare då!! Innan vi hinner blinka är det ju ändå fredag och en ny helg är åter hos oss!

1 kommentar:

Tusen tack för din kommentar!