tisdag 4 mars 2014

Dagens tips!

Förkylningstiderna är här, men vi har varit väldigt förskonade från sjukdomar *peppar peppar ta i trä SVINHÅRT* Men under de senaste året har vi knappt vabat något eller varit hemma själva och varit sjuka! *ta i trä igen*
I söndags kväll kände jag av halsen och att en sån där dunderförkylning var på G att anlända i min arma kropp..
Så fort jag kände symptomen knaprade jag i mej 3 tabletter av esberitox och har nu ätit det i snart 3 dagar á 3 gånger om dagen och förkylningen som höll på att invadera min kropp är nästan borta nu, förutom lite svagt halsont! Jag är helt säker på att det var esberitx som hjälpte mej att styra bort förkylningen så snabbt!
Så dagens tips om ni vill bli kvitt eran förkylning snabbt: Vid känning av förkylning, löp och köp esberitox och knapra i dej tabletterna några dagar! 
Växter så som röd solhatt is da shit för att bli av med sin förkylning snabbt och enkelt!!;-) Solhatt, smaka på det namnet.. Bara det gör ju att man blir pigg som en lärka!! *fniss*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!