torsdag 27 mars 2014

Alltså...

Jag blir så full i skratt samtidigt som jag tänker att folk har alldeles för mycket tid över för att bry sig om allt... (Och här bryr ju jag mej oxå, men tid är inget jag har för att bry mej om just sånt...;-))
Men jag har under de senaste tiden reagerat på hur folk bryr sig hur och vad folk skriver på fejjan, så som att folk hatar när någon skriver styrkekram tex... Folk byr sig om vad ANDRA har svarat på andras stutusuppdateraringar.. Alltså har man den tiden att blicka igenom vad andra har svarat och sedan sitta och bli irriterad på det? Skaffa ett liv kanske? 
Varför är styrkekram så himla hemskt för? Kanske behöver just den där personen en extra styrkekram just då, vad vet jag?
Alltså som sagt, nu bryr ju jag mej oxå... Men ja det är ju en annan femma... *fniss*
Samma lika här på bloggen... Tänk så många som byr sig, sitter där bakom skärmen och undrar och stör sig grymt mycket på vad jag skriver, stirrar sig hatiskt blint på vissa ord och tänker att jag är skitjobbig för att jag just skrivet dessa ord.. Nä låt folk skriva som och vad de vill och stör du dej. Skit i att läsa det då! Svårare kan det ju inte vara!

3 kommentarer:

  1. SANT! Blir så förbannad när folk pratar massa skit att den skriver så och den så, men skit i och läs det då, eller bara var tyst. Ännu argare bli jag när dom som bloggar sluta blogga för att dom får så mycket skit...den svenska avundsjukan. Ja nu har jag varit arg så det räcker. Hoppas du har haft en bra torsdag, i morgon är det fredag igen, tjohoo :) På måndag ska jag till din lilla by, det är jobb.
    Finns det något bra ställe att käka på i Skillingaryd ?
    Ha det fint. Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Precis så är det! Bättre att sluta läsa om man irriterar sig.
    På jobbet brukar vi säga att de som gnäller mest är de som har för lite jobb att göra och har tid att leta brister o gnälla. Kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så ska jag också tänka hädanefter om att en del har för lite jobb och har tid att leta brister och gnälla!

      Radera

Tusen tack för din kommentar!