fredag 28 mars 2014

Grattis älskade Douglas

För 9 år sedan låg jag så här med min förstfödde son på min bröst! (Ja muttans hår  syns på bilden, men det bjuder jag på... *fnissar lite nervöst*)
 Klockan 05:38, 4 veckor för tidigt, 3170 gram och 51 cm lång såg vår älskade förstfödd son dagens ljus!
Påskafton den 26 mars gick mitt vatten, splasch, det var som på film... Men hallå, vi skulle ju inte ha barn nu? Nej inte får bebben komma redan väl? In på förlossningen i Värnamo där vi blev inlagda för obeservation. 1,5 dagars vankande i korridorerna och småvärkar hela tiden såg sedan Douglas dagens första ljus den 28 mars!
V36+0 kom han med dunder och brak, lite klämd, mycket blå och alldeles, alldeles perfekt och underbar!
Idag fyller Douglas 9 år! I 9 år har vi haft dej vår kloka son! Vi älskar dej!
På morgonen blev det sång, tårta och paket! Det bästa paketet var så klart en ny cykel! Som han har längtat, önskat och sucktat efter en ny snygg och stor cykel och idag fick han äntligen den!!!

2 kommentarer:

Tusen tack för din kommentar!