måndag 27 januari 2014

Jag är arg...

Det var länge sedan jag kände mej så här arg som jag gör nu. Men idag är jag arg, arg utan att egentligen inte behöva vara arg... Men ibland så måste man ju få vara arg, arg, arg, arg, aaaarrrrg på allt och inget!
Jag är arg för/på:

  • Att jag blev väckt igår kväll och inte kunde somna om förrens efter klockan 12 inatt vilket resulterar i att jag är som en död sill nu...
  • Misstänksamma människor...
  • Att jag inte tränade ikväll.... 
  • Att det ska blåsa så in i helskotta mycket att man ständigt håller på att frysa ihjäl både inne och ute...
  • Att det luktar avlopp ur slasken i köket. 
  • Att det inte är mer timmar än 24 timmar på ett dygn...
  • Präktiga föräldrar som ständigt ska vara/verka såååå mycket bättre än alla alla andra föräldrar och gärna vill poängtera detta så att man själv känner sig som en urusel förälder...
  • Att jag är så fruktansvärt sugen på godis...
  • Att ständigt gå i smulor och matrester i köket... Man kan nästan tro att familjen har hål i sina hakor som det trillar och slavsas...
  • Att jag har varit arg på barnen i helgen, det här med att hålla sams är verkligen inte deras grej...
  • Att jag är arg för att jag är arg...
  • Att jag har alldeles för höga krav på mej själv...
  • Att jag åt alldeles för mycket kvällsmat... 
  • Att jag inte inte riktigt får till den där bloggtiden som jag så gärna vill ha....
  • Att jag har PMS...
God natt från argbiggan Karolin!!!!!

1 kommentar:

Tusen tack för din kommentar!