tisdag 28 januari 2014

Barnförbjudet!!!

Ibland vet jag inte om jag ska skratta eller gråta... Som igår när dessa ord kommer ur en 4-årings mun så dör man nästan en smula...
Har ni känsliga öron så råder jag er att absolut sluta läsa här...
Igår när jag stod i köket kommer Fabian in och tog en banan... Jag hörde honom säga tyst: -De luktar snippa... Verkligen snippa...
Han tog sin banan och började skala den och utbrast plötsligt högt och tydligt: -Åh herreguuuud, det är ju för sjutton bananen som luktar snippa!!!
UNGE!!!
Sååå barnförbjudet.. Vart får han allt ifrån?? *lägger mitt huvud i mina händer och ruskar på huvudet generat..*
Jag visste inte just då och där vart jag skulle vrida mej för jag höll på att skratta ihjäl mej..
Och jag LOVAR som den enda kvinnan i familjen. Jag har INTE använt någon banan, jag LOVAR!!! *skrattar hysteriskt mycket men är också vääääldigt röd i ansiktet*
Nu undrar jag, vart i fåglarna får han allt ifrån????
 

7 kommentarer:

  1. Ha ha ha tack för morgonsurares, jag dör litegrann!!!! Så roligt han uttryckte det! Och så roligt när ni får berätta det om och om och om igen för honom när han blir tonåring. 😉

    SvaraRadera
  2. Haha, dagens asgarv!! :)

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha vad han är rolig Fabian. :)
    Ha en bra dag,
    Kram

    SvaraRadera
  4. Såna är dom, vi har fått många skratt här hemma under alla år... senast i går kväll..
    Jag o maken satt och bokade sommarens resa och på det hotellet fanns det bara så att vi kunde få två dubbelrum, och inte alla fyra i samma. Då säger 15åringen "Vad bra då delar jag och A rum så kan ni två knu--a!!!!!" VAAAA, varifrån kommer det ;-)
    Men okej, då säger vi så... typ, eller hur svarar man på det??
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hihihi, en sådan skojsig "unge" ;)

    SvaraRadera
  6. Ha ha
    Jag har inte en aning vad jag hade svarat
    kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!